Writers Café
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een online community waar het schrijven centraal staat. Gedichten, korte verhalen, (o)rpg's, lange verhalen, hele boeken. Alles en iedereen is welkom!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Voorstelrondje

Ga naar beneden 
+10
MirandaHart
nogunsallowed
courage
Aerlynn
SoldToADemon
Laryanue
Clairetie
Felicia
Femkee
Admin
14 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 15
Punten : 6939
Reputatie : 1
Registratiedatum : 22-11-14

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyza nov 22, 2014 11:29 am

Omdat Writing Community heel kleinschalig is op dit moment, is het belangrijk dat iedereen elkaar kent. Hierbij dus een kort ´voorstelrondje´ waarin je kan vertellen wie je bent, wat voor hobby´s je hebt, waar je het liefst over schrijft etc!

Ik ben Iris. Ik ben 18 jaar en mijn hobby is (hoe verrassend) schrijven, maar daarnaast hou ik ook heel erg van voetbal. Ik heb niet echt een "lievelingsgenre", ik vind het leuk om over van alles en nog iets te schrijven!


Laatst aangepast door Admin op za nov 22, 2014 12:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://writingcommunity.actieforum.com
Femkee
Amateur
Femkee


Aantal berichten : 2
Punten : 6914
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-11-14
Leeftijd : 22

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyza nov 22, 2014 12:13 pm

Eh ik ben Femke

En ik ben hier heel erg slecht in dusja

Kijk maar gewoon op mijn profiel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
Amateur
Felicia


Aantal berichten : 7
Punten : 6915
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-11-14
Leeftijd : 25

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyza nov 22, 2014 12:44 pm

Ik ben felicia. Ik ben 16 jaar. Ik hou van schrijven, lezen zingen, computeren en knutselen. Ik schrijf het liefst real life, maar fantasy vind ik ook leuk, maar ik schrijf niet over vampiers en dat soort eng gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clairetie
Grammar Nazi
Clairetie


Aantal berichten : 29
Punten : 6943
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-11-14

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyza nov 22, 2014 12:54 pm

Ik ben claire en ik ben nu 16. Ik houd van schrijven(maakt niet uit wat!) speel veel piano en teken garag. Kortom ik ben erg creatief en zal hier als admin ook een oogje in het zijl houden en al jullie leuke verhalen lezen! C: veel plezier!

xx clairetie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Laryanue
Admin
Laryanue


Aantal berichten : 6
Punten : 6914
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-11-14

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyza nov 22, 2014 3:44 pm

Ik ben Marije, 16 jaar en ik hou van tekenen, schrijven, ontwerpen, photoshoppen, zingen. Practically anything creative, oh en gamen is fun. Yay c;
Terug naar boven Ga naar beneden
SoldToADemon
Admin
SoldToADemon


Aantal berichten : 16
Punten : 6934
Reputatie : 2
Registratiedatum : 22-11-14
Leeftijd : 27

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyza nov 22, 2014 5:47 pm

Ik ben Judith, 17, houd van schrijven, photoshop and stuff en ben te moe om erg gedetailleerd over mijn leven te vertellen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerlynn
Amateur



Aantal berichten : 7
Punten : 6915
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-11-14

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyza nov 22, 2014 8:39 pm

Ik ben Aerlynn en ik ben veertien jaar. En ik rpg vier jaar en schrijf sinds mijn twaaflde verhalen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
courage
Amateur
courage


Aantal berichten : 5
Punten : 6911
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-11-14

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyzo nov 23, 2014 12:50 pm

Ik ben hier nooit de beste in.
Ik ben Anne crfj, 18 jaar, en een van mijn hobby's is natuurlijk schrijven en lezen, muziek en fandoms vind ik ook erg gaaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
nogunsallowed
Grammar Nazi



Aantal berichten : 13
Punten : 6932
Reputatie : 1
Registratiedatum : 22-11-14
Leeftijd : 27

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyzo nov 23, 2014 12:53 pm

Ik ben trouwens Brainwashed/MysteriousMoi/---> gewoon Iris!!! ik zit op dit account niet op t admin account als t niet hoeft
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wattpad.com/user/imeike
MirandaHart
Ervaren
MirandaHart


Aantal berichten : 31
Punten : 6943
Reputatie : 2
Registratiedatum : 23-11-14

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyzo nov 23, 2014 3:46 pm

Ik ben MirandaHart en wel, waarschijnlijk kent niemand me x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntless
Beginner
Dauntless


Aantal berichten : 10
Punten : 6916
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-11-14
Leeftijd : 26

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyzo nov 23, 2014 5:19 pm

Ik ben Renée en alles wat er zich in mijn leven afspeelt ga ik niet aan jullie curieuze neusjes hangen. Ow ja ik ben 16.
Terug naar boven Ga naar beneden
HolyMelons
Beginner
HolyMelons


Aantal berichten : 15
Punten : 6937
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-11-14
Leeftijd : 20

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyzo nov 23, 2014 5:43 pm

Ik ben Alexandra, 11 jaar. Ik hou van eten, mijn vrienden, familie, computer, schrijven en ik kan niet knutselen. Dat is bewezen.. Ik heb een IQ van 110 tot 120 en dat is het puntje van hoogbegaafd. Ik ben raar en saai. Ik draag ook al een paar weken geen bril meer, yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
White Oak
Amateur
White Oak


Aantal berichten : 6
Punten : 6917
Reputatie : 1
Registratiedatum : 22-11-14
Leeftijd : 23

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyzo nov 23, 2014 7:09 pm

Ik ben Nieke, 14 jaar en ik hou van schrijven, zingen, koken (ook al ben ik daar niet heel goed in), en simsen (voorkeur gaat naar sims 4). Ik schrijf voornamelijk gedichten en korte stukjes tekst, voornamelijk Engelstalig.

Mijn favoriete genres zijn Indie en Post-hardcore, past ook zo goed bij elkaar. M`n favoriete bands zijn Bring Me The Horizon, The Head And The Heart en Funeral Suits.
Terug naar boven Ga naar beneden
ClumsyCat
Amateur
ClumsyCat


Aantal berichten : 2
Punten : 6868
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-12-14
Leeftijd : 24

Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Emptyvr dec 12, 2014 7:40 pm

Ik ben Kathleen (zegt Ketlien, op z'n engels dus), maar jullie mogen gewoon Kath zeggen ^^. Ik ben 14 (bijna 15!) jaar en hou van computeren, paardjes, katten, gamen, tekenen en series kijken. Tja, dat is het denk ik verder wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstelrondje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelrondje   Voorstelrondje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstelrondje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Writers Café :: Welkom! :: Algemeen-
Ga naar: