Writers Café
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een online community waar het schrijven centraal staat. Gedichten, korte verhalen, (o)rpg's, lange verhalen, hele boeken. Alles en iedereen is welkom!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Werk in uitvoering

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
SoldToADemon
Admin
SoldToADemon


Aantal berichten : 16
Punten : 6934
Reputatie : 2
Registratiedatum : 22-11-14
Leeftijd : 27

Werk in uitvoering Empty
BerichtOnderwerp: Werk in uitvoering   Werk in uitvoering Emptyza nov 22, 2014 8:54 pm

Hey allemaal, we zijn nog druk bezig met het personaliseren van de site, dus schrik niet wanneer er zo nu en dan dingen veranderen!

Werk in uitvoering Werk_in_uitvoering
Terug naar boven Ga naar beneden
Clairetie
Grammar Nazi
Clairetie


Aantal berichten : 29
Punten : 6943
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-11-14

Werk in uitvoering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werk in uitvoering   Werk in uitvoering Emptyza nov 22, 2014 9:38 pm

ik wil anders wel om de dag een nieuwsartikel plaatsen Very Happy is er ook iets te lezen, en we kunnen ook elke week 1 schrijfcompetiie houden alleen hebben we dan alleen onze eer als prijs hahaha en leuke opdrachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
SoldToADemon
Admin
SoldToADemon


Aantal berichten : 16
Punten : 6934
Reputatie : 2
Registratiedatum : 22-11-14
Leeftijd : 27

Werk in uitvoering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werk in uitvoering   Werk in uitvoering Emptyza nov 22, 2014 9:42 pm

Clairetie schreef:
ik wil anders wel om de dag een nieuwsartikel plaatsen Very Happy is er ook iets te lezen, en we kunnen ook elke week 1 schrijfcompetiie houden alleen hebben we dan alleen onze eer als prijs hahaha en leuke opdrachten!
Wat voor schrijf-gerelateerde dingen wil je posten dan? We kunnen wel 'wedstrijd van de week' inlassen of iets dergelijks en bepaalde mededelingen (bijv. 'nanowrimo begint, doe jij al mee' of zoiets) maar ik zou persoonlijk niet weten wat verder van toepassing zou zijn?

-Edit-
Of gewoon mensen vragen een short story in te sturen, die kunnen we dan wel bij het nieuws zetten, dat kan ook nog wel leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clairetie
Grammar Nazi
Clairetie


Aantal berichten : 29
Punten : 6943
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-11-14

Werk in uitvoering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werk in uitvoering   Werk in uitvoering Emptyza nov 22, 2014 10:17 pm

ja goed idee! x
Terug naar boven Ga naar beneden
HolyMelons
Beginner
HolyMelons


Aantal berichten : 15
Punten : 6937
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-11-14
Leeftijd : 20

Werk in uitvoering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werk in uitvoering   Werk in uitvoering Emptyzo nov 23, 2014 5:45 pm

Ik zou dan ook wel willen helpen met Clairetie haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Werk in uitvoering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Werk in uitvoering   Werk in uitvoering Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Werk in uitvoering
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Writers Café :: News :: News-
Ga naar: